Pismo bralca: Zakaj ni DROT izpeljal napovedanega koncerta BFM?

V sredo smo objavili prvi del pisma R. Judeža, danes pa objavljamo drugi del.

"Večer Avsenikove glasbe je le eden od številnih projektov, katere smo pripravili", pravijo v DROT-u.»Kot vidim na Vašem portalu se veliko blati g. župana Alojzija Kastelica tako, da bi naslednje vprašanje usmeril kar na DROT. DROT: Vsa čast in spoštovanja vredno, da se tako trudite za našo občino, jo postavljate na noge in silite k aktivnostim, vendar ste na žalost tudi pri meni izgubili vse zaupanje in kredibilnost. Pred volitvami ste napovedali koncert v trebanjskem parku skupine BFM. Zelo veliko nas je oboževalcev, vendar ste ga nato, ne da bi o tem kogarkoli obvestili, preklicali oz. odpovedali. Nato ste se še izgovarjali, da je kriva Občina – češ, da niste dobili dovoljenja, kar je bila čist laž. Poglejte si za vzor KŠOT, kako lahko njim uspe vedno in USPEŠNO realizirati vse obljube in dogodke.«

Ne vemo sicer, zakaj bralec blatenje Kastelica povezuje z DROT-om, (bralčev prvi stavek), zato na tem mestu zapišimo, da je portal Cajtng.com v 100% lasti podjetja Cajtng d.o.o. in pri portalu Cajtng.com DROT nima popolnoma nič. Seveda pa smo tudi DROT-u poslali vprašanje bralca, dobili pa naslednji odgovor:

»Društvo za razvoj in oživitev Trebnjega DROT je v 9 letih delovanja organiziralo preko 500 različnih prireditev. Vsi poznamo sedaj že zelo uveljavljeno Kmečko in rokodelsko tržnico, ki se izvaja vsako soboto v trebanjskem parku in jo na leto obišče preko 15.000 obiskovalcev. Vsi poznamo tradicionalno božično prireditev Z Božičkom v čarobnem gozdu. Vsi poznamo tradicionalne božično-novoletne koncerte, na katerih nastopajo uveljavljeni glasbeniki, kot so v preteklosti bili Oto Pestner in New Swing Quartet, Andrej Šifrer, Slovenski oktet... Vsi se še spomnimo priložnostnih koncertov Mambo kings, Avsenikov, Perpetuum Jazzile, Oliverja Dragojevića... Organizirali smo preko 20 humanitarnih koncertov, izletov za otroke socialno šibkih družin, nogometni turnir za pridobivanje sredstev za ureditev nogometnega igrišča z umetno travo... Pripravili smo številna predavanja in delavnice na temo ekologije, izkoriščanja lokalnih virov energije in energetske samozadostnosti. Torej naša dejavnost je zelo široka in ne posega le na izvedbo koncertov, marveč si želimo vsestranskega delovanja v korist in za dobro naših občanov. Tako smo se jim želeli tudi zahvaliti za zaupanje v preteklosti s koncertom BFM, ki pa smo ga na žalost morali zaradi pomanjkanja finančnih sredstev prestaviti.

Trenutno se DROT ukvarja z zaključkom evropskega projekta Podeželski šopek, ki bo združil turistične ponudnike ter predelovalce in pridelovalce našega podeželja. V naslednjih dneh bomo tudi javno predstavili ta projekt, ki je že naletel na odličen odziv tako javnosti, kakor tudi vseh, ki so se v projekt vključili. Trenutno tudi izvajamo program "Pomoč odvisnikom in njihovim družinam", ki je prvi takšen program, ki se izvaja v naši občini. Na pobudo občanov, ravno pripravljamo tudi šolo baleta, naši člani so zelo aktivni na projektu Jurčkov hrib, v nogometnem klubu Trebnje in v KS Trebnje. Še naprej se bomo trudili, da bomo za vse generacije dvigovali kakovost bivanja v naši občini in v našem kraju in zato podpiramo prizadevanja vseh društev in posameznikov, ki se tudi trudijo za naš boljši in lepši vsakdan.«

Tudi DROT-u se zahvaljujemo za izčrpen odgovor.

(gs)

Komentarji

general (nepreverjeno)
Komentarjev: 1669
23. september 2011
ob 23:53

Če bo nekdo volil osebo samo na podlagi tega, da bo šel na zastonj koncert, ta si po mojem mnenju ne zasluži volilne pravice.

real (nepreverjeno)
Komentarjev: 1669
23. september 2011
ob 20:10

Popolnoma se strinjam z Davorinom in Ladom.

Sam sicer nisem na FB. Iz članka in predvsem iz komentarjev pa lahko zaključim, če je DROT napovedal koncert v primeru zmagoslavja njegove kandidatke, je logično, da koncerta ni bilo. Če pa je napovedal, da bo koncert v vsakem primeru, pa bi moral pravočasno javiti, da koncert odpade. Če to ni storil, je ravnal napačno.

Za dobrim konjem se kadi in za DROTom se kadi. Ne da DROT dela, DROT ima odlične rezultate v dobro Občine Trebnje.

Vsekakor pa vprašanje bralca kaže na njegov ozek pogled na delovanje lokalne samouprave in kaj je uspešno.

Prav tako pa se moramo zamisliti mi komentatorji, da tako množično komentiramo tako nepomemben članek. Npr. ta teden smo imeli možnost komentirati članek o odpadli izredni seji, lahko bi prišli na izredno sejo podpret konstruktivne svetnike, pa najbrž nismo bili tam. To so pomembne teme za nas občane, ne pa odpadli koncerti.

lado
Komentarjev: 45
23. september 2011
ob 16:10

e, moji sokrajani. To je naša realnost. Zaradi enega odpadlega koncerta si jemljete cajt in pišete številne komentarje, glede neurejenih cest, al pa pomora rib, pa skoraj nič ne rečete. Kot da se cel svet vrti okrog koncertov, ostalo pa je le posredna zadeva.

Davorin
Komentarjev: 100
23. september 2011
ob 15:25

Jaz se pa strinjam z Afu. Drot je naredu nenormalno velik dobrega in kot vidim še delajo, za ta BFM pa so naredili napako. Ali pa so bili narobe razumljeni. Tako je to kdor dela tud greši. ,

SDS
Komentarjev: 63
23. september 2011
ob 14:50

SVET.JE.LEP: A ti je prišlo (orgazem dela??) ko je KONČNO nekdo napisal UBOGI KASTELIC? V rit si ga zatlač. Jaz ga poznam zelo dobr, je nekdanji naš član. Tud tebi bo dal vetra. To je pokvarjenc.
In kdo ga sploh blat?? Dobi točno to kar je treba. Pa naj nardi kaj pametnega. Imaš vse argumentirano z dejstvi. Pa še kar ne vrjameš. Ti si pa res eno čudno tele. Smuki niso na volitvah izgubili čudak zresni se da smo izgubili mi. VSI MI. razen tebe ker si itak budala. Zarad tebe in takih kot si ti smo tle kjer smo.

Afu
Komentarjev: 190
23. september 2011
ob 14:46

Dinozaver, ne da se mi več...

kot prvo: svoje frustracije izlivaj na sebe ne na komentatorje...

Kot drugo:kolikokrat bom moral še povedati da nisem nobenmu fouš? Napako je glede tega koncerta naredil le DROT (pogojevanje, obveščanje o preklicu dogodka) noben drug..ne jaz ne ti ne kdo drug. Verjemi da je veliko ljudi podobnega mnenja kot jaz. Malo povprašaj mlade naokoli pa boš videl o čem govorim.

Še enkrat bom povedal..svaka čast DROTU za vse dogodke. Nikoli nisem imel nič proti Drotu, na živce mi je šla le njihova predvolilna kampanja zato sem se takrat večkrat oglasil.

Zdaj pa res..konec! Pomnite...noben ni popoln vsi delamo napake! Zakaj govorite o kastelicu da deluje: " kdor ni z mano je proti meni"...a se zavedate da vi delujete isto s temi komentarji??? BEHAVE! :)

Milka..zelo nezrel komentar

Milka (nepreverjeno)
Komentarjev: 1669
23. september 2011
ob 14:34

lovetrebnje pa ti si psihopat. Zakaj pa ne težiš organizatorjem zakaj ni bilo Severine na Panonikarmnoika in je namesto nje uletela Danijela?? Ti si navaden DREK. Verejetno scrklani najstnik k še niti ne ve da živi. Če ti je tuk za ta koncert, pejt na koncert. Če ti mama dovol bit zunaj po 10ti uri

Dino Zaver
Komentarjev: 34
23. september 2011
ob 14:30

SIMON odličen komentar!
Se točno vidi da ste fovš drotovcem in to samo zato ker ste sami nesposobni. Če bi pa bili v ekipi in vedeli kolk se tam dela bi glasno govorili bravo drot. Zdaj pa ste jim fouš, razumljivo. Zame ste lovetrebnje, svetjelep, exhumator, afu navadni foušljivi copatarji k niso v življenju še nč naredil. Roko na srce

Edo
Komentarjev: 39
23. september 2011
ob 14:23

svet.je.lep: ti si en navadn pokvarjen nevošljiv psihič. Pomet pred svojim pragom, idiot
Lovetrebnje: a je to edin kar znaš povedat? a se bo svet podrl k ni blo konceta, teslo?

Bejba
Komentarjev: 152
23. september 2011
ob 13:42

Pa da ne bo pomote, Cajtng ma ogromno različnih člankov, z različnih področij in vse z veseljem preberem in izvem marsikaj, kar drugače ne bi vedela.

Marijana (nepreverjeno)
Komentarjev: 1669
23. september 2011
ob 13:35

Res je; Kastelčevo delo je mojim očem nevidno.
Bi pa pokomentirala to pisanje, pa ne želim nikogar zagovarjati.
Drot je obljubil, da če zmagajo na volitvah, bo kulturni dom, pa nevemkajše. Pa menda ja nihče ne pričakuje, da bodo zdej zgradili kulturni dom?
Marsikaj so nardili pa še delajo, tako da kapo dol. To pa prvič niso.

Bejba
Komentarjev: 152
23. september 2011
ob 13:35

Saj sem samo napisala, da niso kandidirali vsi Smuki, torej ne vem, kaj je zgubil urednik, če ima svoje podjetje in ni Cajtng občinski.
Kolikor pa spremljam Cajtng, so stvari objavljene z dokazi vred, torej ne vem, zakaj bi dvomila v napisano.

svet.je.lep
Komentarjev: 2
23. september 2011
ob 13:26

Bejba, marsikomu je jasno kdo ma Cajtg :). In to kar vidiš ali prebereš (na cajtgu, Novicah, 24 ur ...) še ne pomeni, da je res. Novinarji obrnejo stvari tako, da se berejo!
Naj spomnim na Malega princa :)
Bistvo je očem nevidno!

Afu
Komentarjev: 190
23. september 2011
ob 13:22

In kje ste ostali dobili (pravočasno) obvestilo da je koncert prestavljen... jaz in še kdo tega ni nikjer zasledil.

lovetrebnje (nepreverjeno)
Komentarjev: 1669
23. september 2011
ob 13:22

In če bi koncert tako napovedal in odpovedal župan Alojzij Kastelic (da se ve NISEM njegov zagovornik, ker pač v nasprotju z DROTOM NIČ ne naredi), bi v cajtngu visel ogromen naslov

"Župan zavajal prebivalce, napovedanega koncerta brez kakršnekolih obvestil ne bo oz. ni bilo!"

Exhumator (nepreverjeno)
Komentarjev: 1669
23. september 2011
ob 13:21

Edo, ne se razburjat preveč, ni zdravo :) in če si iz mojih pisanj v meni prepoznal Delfinovega (ga ne podpiram niti ga nisem volil nikdar, odkar imam volilno pravico) zagovornika ("kdor ni z nami, je proti nam..?"), pa to dovolj pove o tebi in mislim, da nadaljna debata ni potrebna ;) pozdrave seveda vljudno vračam :)

lovetrebnje (nepreverjeno)
Komentarjev: 1669
23. september 2011
ob 13:18

Zgleda da ste sfalili bistvo.

Bistvo ni da bi kritizirali DROT, ker je pač odpovedal en koncet, niti približno, nepravično je da ga je uporabil kot reklamo za svojo volilni kampanjo, za svojo reklamo, ga naveliko oglaševal na facebooku in nato kot tiha miš preklical brez da bi navedel kakšen je razlog.

Kot je napisal Afu
" Oni so pogojevali koncert z izvolitvijo Špele za županjo. Se pravi če bi bila Špela županja bi šel denar za koncert iz proračuna občine, ker ni bila izvoljena bi ga moral DROT sam poplačati..logično"

Če bi tako povedali javno bi bilo vse OK, ne pa da nam lažejo, da ni denarja in podobno...Če nekaj velikega načrtuješ se moraš zavedati kakšni bodo finančni okviri in kakšne zmogljivosti imaš in kot ste napisali da je DROT organiziral veliko koncertov, bi se potem moral tudi zavedati velikosti in finančenga zalogaja saj imajo veliko izkušenj, kar je še en dokaz da je bil koncert ena velika laž!!

Še vedno pa čakam na odgovor kdaj se bo "prestavljeni" koncert res odvijal.

darko (nepreverjeno)
Komentarjev: 1669
23. september 2011
ob 13:17

simon, pod tale tvoj komentar pa se takoj podpišem. si pa res dobro povedal. a bi res kdo rekel, da je Messiju, Ronaldu &co padel ugled zaradi ene slabo odigrane tekme. seveda bi, le tisti, ki jih ne marajo. noro dober komentar!

Bejba
Komentarjev: 152
23. september 2011
ob 13:15

Simon, lep komentar!!!
Mi je pa hecen komentar svet.je.lep. Kolikor jaz vem, je kandidirala samo ga.Smuk, ne pa Smukovi, torej ne vem, kaj je zgubu Cajtng, glede na to, da je v privat lasti. Hvala bogu, da nas vsaj kdo obvešča o dogajanju v občini, da kaj zvemo.
Če pa zvemo toliko svinarij župana in njegovih pajdašev, pa še toliko bolje. Vsaj vemo, kje smo.

simon
Komentarjev: 67
23. september 2011
ob 13:08

Afu, glede na navedeno, je v mojih očeh ugled Drota le še narasel, ne pa padel. Narediti več kot 500 prireditev ni mačji kašelj. In potem pač ena ne uspe in je že ugled padel. To je tako, kot bi Messi odigral eno tekmo slabo, ob 500 odličnih, pa bi mu ugled zaradi tega padel. No way! Razen sovražnikov Messija, nihče drug tega ne bi tako komentiral.

andrej (nepreverjeno)
Komentarjev: 1669
23. september 2011
ob 13:02

Afu, jaz s svojim komentarjem nisem nikogar zagovarjal, še najmanj pa drot, ker sem pač pripadnik ene druge politične stranke. Sem pač le navedel dejstvo, da je bilo že veliko koncertov odpovedanih in je pač ta eden izmed njih. Se pa ne strinjam s tvojo navedbo, da je tisto, kar se objavlja na Facebooku pompozno reklamirano, kar pa ni na Facebooku pa pač ne. Nismo pač vsi Facebook generacija

duc
Komentarjev: 25
23. september 2011
ob 13:00

V Trebnjem živim že 7 let in opažam,da se nič ne pomakne na bolje.

V bistvu se strinjam z Andrejem zakaj se zaradi enega koncerta tako vsi razburjajo,imam pa nekaj vprašanj:

- Trebnje kot najmlajše mesto v Sloveniji sploh nima primerne lokacije ali dvorane za koncerte (pa ne mi nakladat o kulturnem domu in osnovnošolski dvorani)?????

- Kdaj bo zgrajena večnamenska športna dvorana , ki so jo in jo obljubljajo že precej časa(najbrž nikoli)????

- kdaj bodo mladi dobili ustrezne prostore za svoje dejavnosti ????

darko (nepreverjeno)
Komentarjev: 1669
23. september 2011
ob 12:51

jaz pa imam občutek, ko berem tole pismo, da je želel g.Judež vsem povedati, kako uspešen je KŠOT pri organizaciji svojih koncertov in je zato uporabil napad na DROT, da lahko izpostavi KŠOT

Afu
Komentarjev: 190
23. september 2011
ob 12:48

Spoštovani, koncert ni bil odpovedan ne prestavljen, vsaj ne na FB (kot osrednjem socialnem omrežju), takoj po volitvah so ljudje spraševali ali bo koncert ali ne pa ni bilo nobenega odgovora ne pojasnila ki bi ga od "zrelega" organizatorja (saj so navedeni v članku projekti) lahko pričakovali..NIČ, NADA ,NOTHNIG... zato so bili odzivi na FB taki kot so bili. Pa dol mi visi za Saško in Delfinčka...Saška ni bila tako na veliko promovirana kot BFM, zato je razočaranje toliko večje in posledično ugled DROTA.

Zdaj pa res ne vem kaj vam ni jasno, da tako zagovarjate DROT, nismo vsi popolni. Mar ne?

svet.je.lep
Komentarjev: 2
23. september 2011
ob 12:48

Končno nekdo, ki je jasno napisal: "Kot vidim na Vašem portalu se veliko blati g. župana Alojzija Kastelica"
Nisem na strani nikogar, sem le za korekten in pošten način dela. Zato kakor koli že, povezava med DROT in Cajtng d.o.o. gor ali dol, Vaš način pisanja, ki ves čas blati župana, je zelo primitiven in pokaže na to kdo ste. Djte že enkrat dojet in sprejet, da ste Smuki na volitvah zgubil. In če ne morte nekomu nič dobrga nardit, mu tud slabga ni treba!!!

Edo
Komentarjev: 39
23. september 2011
ob 12:39

Exhumator, Afu, Lovetrebnje: kaj pa vam je dal DELFIN ko je zmagal? Saška bo spet (za naš denar) pela čez tri leta. Tri mesece pred volitvam se vam Kastelic smehlja pa mu vsi nasedete. Zakaj zdaj 2,5 let ne bo enega koncerta s strani DELFINA???? Ker vas je že nafu** zdaj ni treb več delat.
Drot k pa dela 4 leta (poglej kakšne projekte pripravljajo, naj pove KATERAKOLI druga stranka, kaj dela, kaj je naredila če ima kaj za povedat!!!), pol pa očitate en jebeni koncert. Ko bo DELFIN samoiniciativno (ne z občinskem denarjem) organiziral recimo Perpetuum, se pa oglašajte. Tud Kastelic je obljubil vrtec, pa ga ni naredil (PA JE PRIŠEL NA OBLAST!!!).
In še to: Nikjer nikomur niso rekli da je kriva občina. Spet ena laž več (sem že slišal in preveril zato vem) ampak pustmo to. Dejstvo je, da vam gre Drot v nos. Zakaj ne pristopte, za vse je dost dela če le kdo hoče delat. Zastonj seveda!!!

Exhumator (nepreverjeno)
Komentarjev: 1669
23. september 2011
ob 12:38

Pa saj koncerti se odpovedujejo povsod, o tem sploh ni treba debatirat. Gre se za to, da bi tudi na tisti promo-strani (na FB-u) lahko mirno zapisali "Volite Špelo, pa boste dobili (brezplačni) koncert BFM" in bi narod to sprejel kot pač del predvolilne kampanije, ne pa da se je vse skupaj furalo kot običajen koncert (neodvisen od volilnih dogajanj), za katerega je pa slučajno dan po volitvah oz. po razglasitvi volilnih rezultatov vendarle zmanjkalo denarja in je pač odpadel...

Je pa to res malo pretirana skrb dotičnega bralca, če gre o tem pisat "odprto pismo" in ga pošlje osrednjem trebanjskem mediju.

simon
Komentarjev: 67
23. september 2011
ob 12:35

Ja, točno tako Andrej. Številni koncerti so bili najavljeni in potem pač odpovedani zaradi tega ali onega vzroka. Tako da spoh ne bi rekel Bejba, da je šlo za kakšno napako, pač je bil koncert odpovedan. Kot razumem pa celo ne odpovedan, ampak prestavljen. Lahko le zapišem, da si želim še več podobnih društev oz organizatorjev in bi se v Trebnjem še več dogajalo. Ja pa najlažje od daleč zadeve opazovati in gledati drugemu pod prste ter kritizirati.

andrej (nepreverjeno)
Komentarjev: 1669
23. september 2011
ob 12:30

Obiskujem redno številne koncerte v Sloveniji in bližnji okolici. Sploh ne razumem tega bralca, da zaradi odpovedi enega koncerta napiše pismo. Če me spomin ne vara, so bili v zadnjem času odpovedani številni koncerti iz podobnega razloga. Spomnim se Madonne, pa Eltona Johna, pa Vaye Con Dios... V začetku leta je bil odpovedan koncert Dražena Zečića v Križankah, pred 14 dnevi pa koncert Nuše Derenda v Portorožu. In sedaj je treba vse te organizatorje linčat!

Bejba
Komentarjev: 152
23. september 2011
ob 12:24

Vas tri bi jaz poslala zbirat sredstva, pa ni nujno za Drot, za katerokoli organizacijo, društvo..., pa da vas vidm, kolk projektov bi spelal.
Pa tud ne vem, kaj bi blo narobe, če bi občina dala kak evro zraven za koncert, saj bi s tem dala svojim občanom. Že za marskero privat neumnost je že dala.
In Drot je že marskej zrihtal in zihr bo še. Pa za marskej se ne ve, da je zraven pomagal. Seveda pa se vsakemu lahko zgodi napaka.

simon
Komentarjev: 67
23. september 2011
ob 12:21

Zaradi enega odpadlega koncerta dvigovati tak prah, je po moje le navoščljivost in nič drugega. Jaz sem bil med prvimi v FB skupini, ki sem se pridružil in bil seveda razočaran, ker koncerta ni bilo, pa zaradi tega ne gojim zamere. Jasno je bilo navedeno, če Špela zmaga na volitvah in to smo vsi vedeli v naprej.

Afu
Komentarjev: 190
23. september 2011
ob 11:41

Exhumator in Lovetrebnje imata moj podpis! Oni so pogojevali koncert z izvolitvijo Špele za županjo. Se pravi če bi bila Špela županja bi šel denar za koncert iz proračuna občine, ker ni bila izvoljena bi ga moral DROT sam poplačati..logično :) Se pravi če bi bila Špela izvoljena bi bil koncert in bi se tudi oglaševalo da ga je "zrihtal" DROT, a resnica bi bila drugje:) Saj vemo kam pes taco moli..umazanije so na eni in drugi strani :)

Severina
Komentarjev: 325
23. september 2011
ob 11:32

Ni jim za zamert, zakaj bi brez denarja rinili skozi zid.So nam že tolk lepega organiziral, da vsa čast.
V teh časih je težko najti sponzorje. Lahko je županu, k se promovira za naš denar, sigurno ni plačal Saške in kampanije iz svojega žepa, s tujo ritjo(našo) je lahko srat.

lovetrebnje (nepreverjeno)
Komentarjev: 1669
23. september 2011
ob 11:30

s koncertom BFM, ki pa smo ga na žalost morali zaradi pomanjkanja finančnih sredstev prestaviti.

in kdaj bo potem če ste ga samo prestavili, pred naslednjimi volitvami?

Exhumator (nepreverjeno)
Komentarjev: 1669
23. september 2011
ob 11:10

Heh, tole bi DROT lahko zapakiral tudi samo kot "Koncert je odpadel zaradi pomanjkanja financ" , ampak priložnosti za promocijo preteklih dogodkov se pač ne izpušča... pametno ;)

Zdaj ali je temu razlogu za verjeti, glede na to da se je ta koncert preko Facebooka promoviral praktično do molilnega volka ... je pa drugo vprašanje :)