Bliža se prva (konstitutivna) seja Občine Trebnje. Tokrat še ne bo vroče, kmalu pa ...

Mu bo  uspelo sestaviti koalicijo ali si je z lažnimi obljubami spet vrgel  preveč polen pod noge?Za sredo, 11. maja 2011 ob 16. uri, je razpisana prva seja občinskega sveta Občine Trebnje, na kateri se bodo sestali novi svetniki trebanjskega OS. Občinski svet Občine Trebnje bodo torej v mandatu 2011 – 2014 sestavljali:

  • Jože Hribar, Marija Zupančič, Janez Zakrajšek, Špela Smuk, David Klarič (vsi DROT),
  • Bogdana Brilj, Boštjan Koncilja, Peter Fink, Nada Pepelnak (vsi SDS),
  • Bogomir Mlakar, Silvester Prpar, Jože Korbar (vsi SLS),
  • Andrej Jevnikar, Jože Povšič (oba ŽLR),
  • Franc Kozlevčar, Miran Candellari (oba NSi),
  • Mitja Jeras, Marko Grandovec (oba SD),
  • Franc Žnidaršič (DSD),
  • Branko Veselič (LDS) in
  • Matija Hočevar (Rom).

Prva, konstitutivna seja je dejansko bolj zaradi formalnosti. Na dnevnem redu so namreč točke oz. zadeve, ki so več ali manj vsem že znane; poročilo OVK o ugotovitvi izida glasovanje na lokalnih volitvah za župana, občinskega sveta in svetov KS v občini Trebnje, imenovanje tričlanske komisije za potrditev mandatov članov OS in za ugotovitev izvolitve župana, poročilo komisije in sprejem sklepa o potrditvi mandatov članom OS, poročilo komisije in sprejem ugotovitvenega sklepa o izvolitvi župana, zaprisega in predstavitev župana ter imenovanje komisije za mandatna vprašanja, volitve in imenovanja.

 

Absolutna večina že, toda ...

Na tej seji torej še ne bo »pokalo«, se pa bo začelo na »naše« in »vaše« deliti verjetno že na naslednji seji. Kastelic bi naj imel v tem mandatu večino, saj mu je uspelo »kupiti« (več v nadaljevanju) SDS, NSi in SLS, medtem ko je ŽLR že tako in tako tista, na kateri je kandidiral tudi sam. To 11-člansko (večino) koalicijo bi naj torej sestavljali člani omenjenih strank, morda pa se jim zna pridružiti tudi romski svetnik, saj lahko le tako upa na še kakšen evro.

 

Kaj bo kdo dobil??

Bo Kastelic Povšiču (na sliki) uspel poplačati njegovo lojalnost? Če si je kdo zaslužil županovo naklonjenost, je to ravno on.Župan bi naj torej imel absolutno večino, zna pa se stvar tudi zakomplicirati in sicer ravno tako, kot se je to zgodilo na volitvah pred 4 leti in pol. Kastelic je namreč takrat že pred volitvami na skrivaj "podpisal" predvolilni dogovor z določenimi strankami, zaradi česar (so bile tudi druge stvari, a o tem morda drugič) se je nato vse skupaj porušilo, posledice pa smo občani čutili vsa štiri leta in pol. Kastelic si je torej sam vrgel polena pod noge in mu jih ni nihče drug, kot se je, skupaj s Povšičem, rad izgovarjal.

Kot je slišati, pa Kastelica to ni izučilo in je preveč obljubljal tudi tokrat. Ena izmed govoric (ki pa ni nujno, da drži) je, da bi ga naj SDS podprl v drugem krogu le pod pogojem, da Povšiča ni – pri podeljevanju položajev po volitvah - nikjer zraven. Kastelic bi naj SDS-u (v zameno za podporo) to obljubil, sedaj pa mora vse to povedati Povšiču.

Če Pavlin (na sliki) ostane brez stolčka, je vprašanje, če bo NSi še čutila naklonjenost do Kastelica.Tudi NSi je v zameno za podporo zagotovo želela dobiti kakšen položaj, sedaj, ko pa je brez stolčka v OS ostal njihov glavni človek Marjan Peter Pavlin (sam se je sicer dal napisati na prvo mesto, a ga je po preferenčnih glasovih prehitel Candellari), pa se je sploh zakompliciralo. Govori se namreč, da Kastelic mora dati Candellariju tak položaj na Občini, ki ni združljiv s funkcijo svetnika, zaradi česar bi moral le-ta odstopiti z mesta svetnika, namesto njega pa bi naj prišel v OS Pavlin.

Tu je seveda tudi SLS, ki se je le navidezno distancirala od Kastelica, v ozadju pa so (menda je bil zelo aktiven celo Prpar, ki v prejšnjem mandatu ni mogel s Katelicem) lobirali pri volivcih, naj ga podprejo. Po volitvah so si namreč skočili v objem in prav oni so tisti, ki so Kastelicu prinesli nov mandat. So to storili zastonj? Nikakor, zagotovo bodo tudi oni želeli imeti svojega človeka na vidnem položaju. Ena od govoric je, da bi naj bil Jože Korbar direktor OU, druga pa, da zna postati Silvester Prpar podžupan (druga podžupanja bi naj bila Nada Pepelnak).

 

Komu se torej zameriti, če je položajev premalo??

Zakaj vse to pišemo? Zato, ker bo (je) zmanjkalo uglednih in dobro plačanih položajev, katere bi lahko Kastelic dal. Nekomu se bo torej moral zameriti. Četudi bi imel tudi v zmanjšani občini še vedno dva podžupana (če bi se dalo, bi jih imel verjetno še več - saj denjar ne gre iz njegovega žepa), mora najti še kar nekaj vplivnih funkcij, s katerimi bi se oddolžil svojim podpornikom. Žalostno pri vsem tem je tudi to, da se funkcije še kar naprej podeljujejo na osnovi strankarske pripadnosti in ne po sposobnosti posameznika. Iz tega gre sklepati, da bo »trebanjski vlak« še vedno drvel proti peklu … Obstaja pa še ena opcija - da (pr)odda svoj položaj ...

Kaj se bo iz tega županovega kupčkanja izcimilo, bo seveda pokazal čas, skoraj prepričani pa smo, da bo počilo. Morda celo v zelo kratkem času. In spet bomo poslušali – kako da županu mečejo polena pod noge. Še enkrat - si jih ni vrgel sam??

(Goran Smuk)

 

 

  • Svetniki, ki so bili tudi v prejšnjem mandatu v OS in so dobili zaupanje volivcev še enkrat, so:

Jože Hribar, Špela Smuk, Bogomir Mlakar, Silvester Prpar, Andrej Jevnikar, Jože Povšič, Franc Kozlevčar, Marko Grandovec, Franc Žnidaršič, Branko Veselič in Matija Hočevar.

  • Novi svetniki v OS so:

Marija Zupančič, Janez Zakrajšek, David Klarič, Bogdana Brilj, Boštjan Koncilja, Peter Fink, Nada Pepelnak, Jože Korbar, Miran Candellari, Mitja Jeras.

  • Svetniki, ki so bili v minulem obdobju v OS, sedaj pa niso:

Janez Slak, Ciril Metod Pungartnik, Marjan Peter Pavlin, Marjan Uhan, Darko Matko, Branko Meglič, Ivan Gole in Bojan Rajer ter Mirnčani Dušan Skerbiš, Franc Jevnikar in Janez Bračko.

Komentarji

Severina
Komentarjev: 325
11. maj 2011
ob 7:52

Ja Davorin,za pričakovat je te tri pri koritu ampak menda ne bodo trije podžupani ali si kej drgač mislu.
NNjegovo osebnost pa itak poznamo,tako,kot si napisal.

Davorin
Komentarjev: 100
10. maj 2011
ob 21:15

Jaz mislim tako -da ni niti slučajno v Kastelčevi naravi,da bi delil komisije in odbore po volilnem rezultatu oziroma volji ljudstva.
Kar pa se tiče vodstva; moja stava je takšna:
- pod prvo,bo dobil mesto podžupana Povšič, kar se mi zdi normalno, saj je bil Kastelčev najtesnejši sodelavec in brez njega ne bi prišel niti v drugi krog.
- podžupanstva bosta dobila Pepelnak in Prpar, kar je bilo po terenu slišati že pred drugim krogom. Pepelnakova je bila odkrita (!!pa čeprav je bila podpora nerazumljiva oz.iz osebnih interesov),Prpar pa podmuklo lobiral po Dobrniču (iz podmuklih osebnih interesov, enako Korbar po Trebnjem).
Pavlin ne bo in ne more dobiti nič, saj ni bil izvoljen v svet.
To je moja stava; zdaj pa živi bili i videli.
Vse ostale bo ignoriral, tako kot ljudi, ki smo jih volili.

r-o-k-o-m-e-t
Komentarjev: 131
10. maj 2011
ob 11:36

Kar se tiče Kastelčevega sodelovanja z vsemi, lahko na to kar pozabite. Vse kar bo naredil, bo nagradil svoje"hlapce" in to bo vse.

Severina
Komentarjev: 325
9. maj 2011
ob 8:23

Glede na to,da se bliža prva seja me pa prav zanima,če se bo župan držal predvolilne obljube in pokazal voljo po sodelovanju z vsemi in ne samo s tistimi,ki so v njegovem taboru in ne samo s tistimi,ki so se prodali.

Severina
Komentarjev: 325
9. maj 2011
ob 8:15

Vajenec,članka nisem brala.Kar pa si ti prepisal je res zanimivo.Ubogi delfinček.
Kot pa mu je napisal odvetnik, naj se raje loti svojega poslanstva, je pa tud dobr povedal.Ukvarja se samo s tem,kako bo koga tožil,namest da bi se dokazal z dejanji.Če misli,da mu kdo dela krivico,naj dokaže nasprotno ne pa da zgublja čas s tožbami.Poslanstvo,za katerega ga plačujemo mi, naj izkoristi za dobra in poštena dejanja,ne pa da se v roku službe ubada z odvetniki.

vajenc
Komentarjev: 53
8. maj 2011
ob 17:24

Res je, ONA, 26.4.2011, št.13. Kar diši po našem ubogem podžupanu.
Zanimiv pa je odgovor pravnika Boštjana J. Turka na koncu, ko govori o opravljanju:
"Ljudje so vedno opravljali in bojo to počeli tudi v prihodnje, očitno je to v človeški naravi. Zlasti v manjših krajih so takšne šege še posebno priljubljene, zato tega stanja ne boste spremenili niti s tožbo, tudi če bi se razpletla v vašo korist. Lahko se zgodi, da vas bojo potem še raje opravljali.
Predvidevam, da ste dovolj moder in klen možakar, da vas neutemeljeno blatenje ne more kar tako vrči iz tira. Moj nasvet je torej - na zadevo raje pozabite in se posvetite delu v korist skupnosti, za opravljanje katerega so vas ne nazadnje izvolili. Tako si boste nedvomno povrnili nekoliko narušen ugled med krajani." Konec citata.

Ej, pravnik piše, kot da ve za koga gre oz. da ga pozna :)
Kaj pa utemeljeno blatenje? ;)

tonka (nepreverjeno)
Komentarjev: 1669
6. maj 2011
ob 17:51

Mene pa zanima, če je kdo bral v Oni, prilogi Slovenskih novic in Dela (mislim, da prejšnji torek) naslednje (pišem po spominu):
vprašanje "bralca": Sem iz manjšega slovenskega mesta, kjer sem kar pomembna oseba. Sem podžupan. ..... Dva privatnika iz naše občine me želita na vsak način očrniti, o meni širita laži,.... Z odvetnikom razmišljava o tožbi. Želim še vaše mnenje.

Odgovor pravnega svetovalca je bil zelo obširen, če povem na kratko- mu je tožbo odsvetoval. :)

želvica
Komentarjev: 20
6. maj 2011
ob 16:14

Afu, ti si pa res en povhek, ki je marsikaj malce prespal.
Ves čas opletaš, da je bila Drotova kampanja umazana. Pojdi si že enkrat ogledat Povšičevo stran in njegov Glas pol boš pa sodil.
Žal mi je edino, da Cajtng ni vso leto sproti objavljal packarije, ki so se dogajale. To kar je bilo objavljeno je resnica, vsi jo poznamo. In zakaj je zdaj to umazano?
Ali ni umazana županovo novo stalno prebivališče v občini Trebnje, na Ponikvah, čeprav tam dejansko ne živi. Prijavil se je le zaradi kandidature za župana.In veš kdaj?
To, da je g. Meglič zmerjal Špelo z neprimernimi izrazi po Lukovku, je pa kaj? In, da ne govorimo o vseh ostalih slabih, žaljivih informacij o Špeli, ki so jo širili Prpar in ostali.
Kaj je naredil Korbar? Javno je, kot predstavnik stranke podal izjavo, da ne bodo v drugem krogu nikogar podprli. Poglej si sliko na Povšičevem Glasu, kako pije penino, takoj po objavljenih rezultatih. Bedno? Človek z doktoratom!! Blek, kje ima obraz? Morda računa, da bo zdaj lahko žena postala ravnateljica kakšne šole, kar prej ni uspelo, zmeraj sta zmagala strokovnost in znanje.
Afu, ti veš premalo!
Zakaj naj bi Kastelicu segla v roko? Njegova prva izjava za medije je bila, da gre naslednji dan z kumunalci pobirat smeti (Smukov klan).Kolikor mi je znano, je novinar s to izjavo tudi seznanil ga. Špelo. Ti bi mu najbrž plunil v obraz, za tako izjavo? Jaz bi ga, pa nisem Smukov klan in ne morski pes.
Da bo tržnico vrgel iz parka, so informacije iz občine,od ljudi, ki se pa žal ne morejo izpostaviti z imenom in priimkom, ker bi ostali brez službe.
Prosim te, če že enkrat nehaš o umazani kampanji ga. Špele.

Severina
Komentarjev: 325
6. maj 2011
ob 12:54

Afu,ne bom trdila 100%,sem pa nekje ujela,da naj bi župan takoj po izvolitvi prestavil upravljanje park na občino in ga vzel KS-u.
Zakaj je to naredil je verjetno vsem jasno,mene bodo hodil prosit,če bodo hotel kaj v parku organizirat,vemo na koga to leti.
Vidiš Afu,kot ti je že Milka povedala ne veš za ogromno županovih grdobij.

Severina
Komentarjev: 325
6. maj 2011
ob 12:44

Simon,lepo si napisal,iz tega se vidi,da je res poštena in ne laže o nečem,česar še ni.Torej tudi tik pred volitvami ni zavajala volilce z obljubami,ki so še v zraku.
Dala je samo vedeti,da se bo trudila v tej smeri,pohvalno.

Afu
Komentarjev: 190
6. maj 2011
ob 12:43

Simon, mogoče res, vendar z odgovora ki sem ga jaz prejel ni bilo tega moč razbrati. Mi je pa všeč, da odkrito pove da ji ni čisto vse jasno za spremembo od Kastelica kateremu je "vse jasno".

Severina, a nima trebanjskega parka čez KS? KS daje dovoljenja za uporabo parka, vsaj tako je bilo nekaj časa nazaj.

gregor (nepreverjeno)
Komentarjev: 1669
6. maj 2011
ob 12:42

Tudi jaz se ne strinjam z afu. Čisto jasno je bilo rečeno, da koncert bo v primeru zmage, kakor za vse ostale volilne obljube, ki bi se zgodile v primeru zmage.
Afu, a pričakuješ od katerega od poražencev županskih volitev iz prvega kroga, recimo Prparja, Grandovca..., da bo kaj od svojih obljub uresničil, ker ni postal župan? Jasno da ne. Torej ne vem zakaj od drugega kandidata, ki ni bil izbran, pa pričakuješ, da svoje obljube realizira?
Strinjal bi se s teboj, če bi Špela zmagala in tega koncerta ne bi organizirala, tako pa po moje malo izzivaš in kuriš ostale komentatorje.
Je pa tudi res, da je Špela (in Drot) že veliko zadev organizirala in verjetno bo še, kljub temu da ni županja.

Severina
Komentarjev: 325
6. maj 2011
ob 12:31

Afu a ne razumeš,da je bil ta koncert napovedan kot posladek v primeru zmage,ne vem,kaj je kle narobe.Drot je spelal že velik koncertov in še jih bo,ta pa je bil zamišljen drugače.
Sigurna sem,da bi Špela kot županja zvrtala način za mladinski center.Za mlade je če ne drugega pomagala priti do igrišča.Kdo pa misliš,da je ujel zadnji vlak za sredstva za igrišče-njen soprog,pa mislm,da bi to morala nardit bivša ravnateljica kot upraviteljica igrišča.
Pa tud za malčke je poskrbela ob pomoči še nekaterih z igrali v jurčkovem gozdu.Nekaj je,več kot župan zihr,pa sigurn bo naprej delala s polno paro pri iskanju rešitev.
In Drot bi bil neumen,da bi šel delfinčka fehtat za uporabo parka.

simon
Komentarjev: 67
6. maj 2011
ob 12:31

afu, sem po vseh kriterijih še mladinec in me je zmotil tale tvoj odgovor o MC. jaz sem se pred volitvami srečal s špelo na eni predstavitvi in jo tudi povprašal o mladinskem centru. moram reči, da sem tudi dobil odgovor, da ji še ni čisto jasno, kje bi lahko bila lokacija, me pa je zelo presenetila, ko mi je povedala kar nekaj različnih načinov, kako bi lahko zelo na hitro prišli do MC, pa tudi o drugih zelo dobrodošlih zadevah glede mladinske tematike (tudi to mi je bilo všeč, da je omenjala tematiko in ne problematiko) me je obvestila in sem dobil občutek, da je to ena od njenih prioritet. Z odgovori pa me je tudi prepričala, da ima veliko znanja o tem. da pa mi je jasno povedala, da ji ni jasno, kje bi bila lahko lokacija, pa mi je dalo vedeti, da so vsi njeni odgovori iskreni, saj je boljše, da pove tako, kot pa naš vrli župan, ko vse ve in vse obljubi in on tudi že lokacijo ve za MC, rezultatov pa nikjer. po tvoje bi bilo boljše, da bi ti odgovorila, da ima že lokacijo in bi bil ti zadovoljen???

Afu
Komentarjev: 190
6. maj 2011
ob 12:16

Oprostite! Pogojevanje koncerta z izvolitvijo je pa res neokusno! če se nekaj hoče narediti za mlade (koncert je nekaj najmanjšega kar se lahko, ker ga spelje lahko vsak)se to naredi kljub temu da nekdo ni izvoljen za župana, (pa saj Špela ni ves Drot, saj imajo še ostale člane ki so sposobni speljat koncert).

Glede mladinskega centra pa žal Špela ni imela konkretnih predlogov, sam sem jim vprašal nekaj vprašanj glede podeželja in tudi mladinskega centra. odgovor je bil: da se zavzemajo za ustanovitev, vendar konkretnih rešitev nimajo, celo tako daleč so šli da so mi napisali: nimamo lokacije, predlagajte vi kakšno.

Oprostite, jaz ne vem kaj je v pristojnosti občine, ne vem niti kakšni so normativi, kaj šele katera parcela je primerna za mladinski center...paradoksalen odgovor!

Ne bi tega napisal, če ne bi Marjana omenila mladinskega centra.

Glede podeželja je imela Špela lepe izvedljive načrte, glede mladine žal ne.

Marijana (nepreverjeno)
Komentarjev: 1669
6. maj 2011
ob 11:52

Ajde, Afu, pa ti si pa res budala, pa oprosti besedi. Špela je po mojem spominu obljubila tudi mladinski center, pa rekonstrukcijo mestnega jedra, pa ustanovitev medobčinskega zavoda za podeželje, pa vrtec v Velikem gabru, povišanje sredstev za društva, reorganizacijo občinske uprave pa še 1000 stvari. Ja kako pa naj to naredi, če ni županja??? Občina razpolaga s sredstvi za kulturne prireditve, za turistične prireditve, za mladinske. Kolikor vem je župan vse to letos znižal za 40%. Kot županja bi verjetno uredila, da se v mestnem jedru dogaja kaj kvalitetnega za mlade. Afu, pa kaj teb ni jasno?

Severina
Komentarjev: 325
6. maj 2011
ob 11:52

Koncert je bil napovedan v primeru zmage,tako da ni kle nč minusa za Drot.

Afu
Komentarjev: 190
6. maj 2011
ob 11:38

Milka, če je to res kar si napisala, se moram strinjati s tabo.

nekaj ne vmesnega: a kdo ve ali bo danes DROT organiziral koncert BFM? Slišal sem od nekaterih da odpade, ker ni bila Špela izvoljena za županjo? Je to res? Če je to res, je to GROMOZANSKI MINUS za DROT.

Dino Zaver
Komentarjev: 34
6. maj 2011
ob 11:26

Lojze, ODLIČEN komentar, vse čestitke!

Milka (nepreverjeno)
Komentarjev: 1669
6. maj 2011
ob 11:24

Lojze Špelo je v Dobrnič pripeljal mož, zato so ta nakladanja Prparja popolne laži. To so spet velike podlosti. In ta isti Prpar se je izkazal kot največji hinavec. Špela je bila v Dobrniču tolikokrat da bi pripeljala tam tudi "vezanih očiju"
SICER PA SI AFU PREBERI KOMENTAR LOJZETA, MORDA TI BO KAJ VEČ JASNO. PA ŠE KAJ BI SE NAŠLO. Kot sem rekla, ti bi mu razbil gobec, če bi vse vedel!

Milka (nepreverjeno)
Komentarjev: 1669
6. maj 2011
ob 11:19

Afu zato lahko to trdim, ker se je kolega vozil za njima in gledal. Benjamin je limal in ko je videl Kastelica in Povšiča da so vozita za njim, je o tem obvestil kolega, ki pa je potem vozil ša za njima. Zato lahko rečem to! To je bilo predzadnji dan, v četrtek. (Povšič je pisal, da DRIT trga Kastelčeve plakate, podlež!!!) Policija je rekla, naj slikajo. Nastala je slika, a tudi slika ni dokaz, ker lahko rečeta, da sta ga hotela le popravit. Morali bi snemat.
Naprej - Povšič pravi da so podali prijavo na Policijo, ker je nekdo iz DROT-a našraufal Špelin pano na Kastelčevega. Tega sem že povedala ne odobravam in to je bilo EDINO nepravilno ravnanje DROT-a. Ampak po preverjanju pa Policiji te prijave ni. Spet laži Povšiča!
Lah in Pungarčar sta popolnoma druga zgodba, ker Lah ni igral tako umazane kampanje. Bi se pa vseeno moral krepko zamisliti če dobi SAMO 50% glasov, en Pungarčar ki je kandidairal prvič pa ravno toliko. Isto velja za Kastelica. Še enkrat poudarjam, ne veš vsega, zato ne lapaj. Ni se to zgodilo tebi, zato ne moreš sodit. Tisti ki pa so se borili proti največjima umazancema, pa bi ju zgrizli.
Špela lahko še zmeraj pogleda v oči vsakomur, ker ima čisto vest. Le želi tega ne. Kje pa piše, da mora? S takimi ljudmi (prevaranti, ki so polulajo celo tudi na zakone) ji enostavno ni potrebno delat. In ta ista Špela bi združila ljudi v 16-17 člansko koalicijo, saj bi povabila tudi SDS in Candellarija iz NSi oz. tudi ostale, ki so za napredek, razvoj in imajo dobre ideje.
Afu, ne gledaš realno, preveč si enostranski, ker premalo veš.

Severina
Komentarjev: 325
6. maj 2011
ob 11:10

Afu,še vedno se ne strinjam s tabo.Prav je,da mu ni čestitala,ker potem bi pa rekli,da je hinavka.
Ona mu bo čestitala,on pa bo drug dan po občini vpil,da bo ....Drot,to se pravi tudi njo.
Milka,jaz še v edino napako Drota ne bi verjela,si sigurna,da ni te table nabil županov klan,da bi s tem metal slabo luč na Drot,vse je možno.

Afu
Komentarjev: 190
6. maj 2011
ob 11:01

Sam nisem v nobeni politični stranki tako kot ne 3/4 Trebanjcev. Sam sem o tej potezi Špele izvedel od znancev, ki so v Drotu. In verjamte, pa če je bila igra še tako umazana razume Špelino potezo le krog okoli nje in tistih nekaj iz drugih strank. Vsi ostali občani omenjene poteze ne razumejo in to kljub vsem zdraham meče (žal) slabo luč na Špelo in ne na Kastelca.

Afu
Komentarjev: 190
6. maj 2011
ob 10:51

Milka, lepo te prosim, kako lahko rečeš, da sta Povšič in Kastelic trgala/prestavljala plakate? Ne podpiram Kastelca ne Povšiča, prej podpiram Špelo, ampak ne moraš nekoga tako obtožiti. Obtožiti nekoga na tak način ni korektno!

Glede čestitk: včasih je potrebno pogoltniti kakšno zamero in iti stisniti roko v znak "dobrega vzdušja", sodelovanja (mar ni vsem kandidatom skupno za dobrobit občanov?)... Lep primer kako se pogoltne in se čestita sta Lah in Pungerčar.

Taka dejanja kot ga je naredila Špela, da ni mogla pogledati v oči Kastelicu pa ne prinašajo čisto nič obetajočega, k večjem je to samo negativno za še tako slabe odnose v trebanjski politiki. S tem bi se morali vsi strinjati.

Lep dan

Lojze (nepreverjeno)
Komentarjev: 1669
6. maj 2011
ob 10:49

Prijatelj iz Dobrniča mi je iz prve roke povedal, da je Prpar pr Škrjancu zbral ljudi in jim govoril, da Špela ne smejo volit, da sploh ne ve kje je Dobrnič in da ko je želela v Dobrnič, da se je izgubila in spraševala po kmetijah kako do Dobrniča. TO JE GOVORIL/LAGAL PRPAR.
Potem je v Dobrniču zbral ljudi Boštjan Koncilija in jih prepričeval, da ne smejo voliti Špela, ker sodeluje v srbski mafiji, njen mož pa naj bi bil eden od vodilnih srbskih mafijcev. TO JE GOVORIL/LAGALA KONCILIJA.
Potem je Meglič hodil po Lukovku in govoril, da je Špela prasica in ne vem kaj še.TO JE GOVORIL MEGLIČ.
In kje je Špela izgubila volitve - v Dobrniču in Lukovku.
Po Štefanu sta hodila Strah in Vencelj,.... pa ne bi o tem kaj sta govorila.
Afu, dej bod tih. Kaj je imel Drot umazano kampanjo. Cajtng je objavil nekaj DOKUMENTOV, toraj DOKAZOV. In to je vse. Povej mi eno laž in eno osiranje. Bil sem na dveh predstavitvah, ker so me zanimale teme in NITI Z ENO BESEDO ni omenila ne Kastelica ne koga drugega. Govorila je o sebi.
Afu, vsem je že vse jasno samo tebi še ne.
Tako kot je napisala Milka. Ne samo, da mi na kraj pameti na njenem mestu ne bi prišlo da mu grem čestitat, jaz bi ga po vsem tem iz kože slekel, ne pa bil tih, tko kot ona.
No kako bi po tvoje izgledala čestitka: " iskrene čestitke, da ste uspeli prepričati ljudi, da so verjeli vašim lažem, zahvaljujem se vam, ker ste o meni lagali in me žalili, čestitam, ker boste lahko še naprej goljufali, čestitam za vse zgrešene projekte, čestitam, ker se ne pogovarjate z nobenim županom, čestitam ker bo še naprej kot je sedaj, čestitam za vse zamujene razpise in priložnosti,čestitam, ker ste predvolilno kampanjo plačali iz občinskega denarja"
Kako pa je on bil iskren. Kot so včeraj povedali so bile prve besede v ponedeljek zjutraj, da zdaj bo pa on sfukal Drot.

Milka (nepreverjeno)
Komentarjev: 1669
6. maj 2011
ob 10:25

Afu, objavljanje resnice je zate umazana kampanja??? Dej prosim ne govori neumnosti. Če so se pa odločili za tako kampanjo, je pa to njihova stvar. Ljudem so hoteli odpreti oči. Ni jim uspelo, jim bodo pa čez 4 leta, do takrat pa bomo stali na mestu in se čudili Rupertu in Tonetu, ki bosta naredila več, kot eno Trebnje s 5x večjim proračunom.
Umazane kampanje se je posluževal EDINO samo Kastelic in Povšič. Edini greh DROT-a (vem iz prve roke, ker sem bila ves čas blizu) je bil našraufan pano Špele na Kastelčevega pri Pavlinu. EDINI!!!! Tega tudi sama NE odobravam. Kastelic in Povšič pa sta naredila OGROMNO grehov, trgala druge plakate Špele, tam pa tam pa tudi svojega, katerega sta hitro poslikala, in naprtila Špeli. To je le ena izmed stvari, da ne govorim o klanih, smeteh in drugih provokacijah (plakati na gasilnem domu Čatež, itd, itd).
Špela mu ni šla dat roko ker ve zakaj mu nu šla dat. Ti bi mu na njenem mestu razbil faco. Škoda, ker ne veš vsega. Eno je izgubiti pošteno, drugo pa je izgubiti na tak način.

Severina
Komentarjev: 325
6. maj 2011
ob 9:55

Afu,kar dobre komentarje si napisal,le z zadnjim se ne strinjam.Jaz Špeli ne zamerim čist nič,da si z županom ni dala roke,saj bi blo to en kup hinavščine.
V županovem taboru je bilo zvečer en kup golfivcu,prodanih duš in človek,ki je z prav neprimernimi besedami za žensko osiral po vasi kandidatko.Torej je bla njihova želja,da se vidijo zgolj provuciranje.Ne mislim,da Špela ne zna prenesti poraza,saj izid ni bil porazen,mislim,da je lahko ponosna,njej je bolj žal ljudi in projektov,ki se ne bodo zaradi nagajanja mogli spelat.

Afu
Komentarjev: 190
6. maj 2011
ob 9:32

edit: da ne boste vzeli moje objave s konteksta pa rekli da sem rekel da od Kastelica kampanja ni bila umazana. Seveda je bila, v zadnjih dnevih pred drugim krogom je bil res neokusen.

Se mi je pa zamerla Špela ko ni hotela sprejeti čestitke od Kastelica takoj po volitvah. Težko je priznati poraz po taki kampanji..razumem... vendar toliko ponosa da bi mu stisnila roko bi pa lahko zbrala, pa naj bo kdorkoli, karkoli in kjerkoli!

Afu
Komentarjev: 190
6. maj 2011
ob 9:13

Meni ne gre noben v nos, v nos mi je šla umazana kampanja. Pa bi šlo to za Prparja, Grandovca, Candellarija, Nado ali Kastelca. Kampanja od DROTA se je meni in še marsikomu zdela umazana, saj lahko malo pobrskaš po strani in boš videla da nisem edini ki tako misli.

Glede podeljevanja funkcij: sam sem mnenja da če že pride do podeljevanj (kar vedno pride) se mora to zgoditi pred volitvami. Zakaj? zato, ker je večja verjetnost da pride do trenj po volitvah kot pred njimi. Vsak veljak strank ki so podprli Špelo ali Kastelica je imel v mislih nek položaj (podpora ni brezplačna) in je boljše da se to kupčkanje opravi prej. Saj vam je znan primer izpred nekaj let v neki občini na štajerskem (ne spomnim se imena) je prišlo do podeljevanja funkciji po volitvah, in je šlo zaradi tega vse v ku*** cela "koalicija" tako so morali imeti 5 mesecev kasneje nove volitve.

Politika je politika, politiki lahko lepšajo zadevo, da niso obljubljene nobene funkcije...vendar je to samo besedičenje isto kot na državnem nivoju..kako pravijo: na zahodu ni nič novega :)

Milka, lahko me napadeš, jaz sem povedal svoje v nekaj komentarjih in stojim za tem 100%.

Milka (nepreverjeno)
Komentarjev: 1669
6. maj 2011
ob 8:52

Afu, nismo bebčki, smo videli kako pristranski si bil do SD, še najbolj ti je šla v nos pa Špela. In tudi še sedaj ti gre. Kar se tiče nje in njenih težav s podeljevanjem položajev. DROT ni popolnoma nikomur (torej niti enemu!!!) obljubil nobene funkcije, vse bi se podeljevalo po volitvah in to po sposobnosti, strokovnosti. Vem iz prve roke!!! Morda pa so zato izgubili volitve, ker niso hoteli SLS-a kupiti s položajem. Imajo pa vsaj čisto vest. Se boš vsaj s tem strinjal al ti gre Špela še vedno preveč v nos???

Severina
Komentarjev: 325
5. maj 2011
ob 23:00

Davorin,bog te usliši, pa še nisem bila nikol pr maši.

želvica
Komentarjev: 20
5. maj 2011
ob 20:51

Korbar - kemija in delo direktorja OU? Morda bo pa koga v kakšno epruveto dal in še kaj novega odkril. Saj res, ni važno kaj znaš, za kaj si sposoben, samo da si na stolčku in živiš na račun davkoplačevalcev, štala, štala....

Davorin
Komentarjev: 100
5. maj 2011
ob 19:18

Pravkar prebiram komentarje na 24ur pod člankom o aretaciji Kanglerja, ki ga je Kastelic dajal pred volitvami za vzor. Mislim, da bomo tudi mi kmalu brali nekaj podobnega. Samo namesto Maribora bo pisalo Trebnje, namesto Dupleka pa Zagorica:

enadve05.05.2011, 17:389
Tisti, ki dejansko zagovarjate, da je Kangler uspešno vodil projekte v Mariboru, da se je v njegovem času veliko zgradilo in da ona pa že ni naredil kaznivega dejanja: ali niste Mariborčani, če pa ste, pa imate oprane glave, ne vidite niti 5cm pred nosom, ne spremljate aktualnega dogajanja v Mariboru in podpirate Kanglerja samo zato, ker je kritičen do Ljubljane.
Halo?! Niti ni Mariborčan, oropal je mestno blagajno s svojimi prijatelji iz Dupleka in Majšperka, razdajal je denar, zaposloval sorodnike in prijatelje (v Mariboru je zaposlil največ novih uradnikov v zadnjih 15tih letih), podpisoval se je pod projekte, ki so ŠKODLJIVI Mariborčanom (prodaja plinarne - dragi Mariborčani, v naslednjih letih boste plačevali več za plin, ker je 'Franca' rabil malo denarja; prodaja vzpenjače, gradnja objektov brez razpisa in brez posvetovanja s strokovnjaki).

In vi ga podpirate? Zaradi vas, ki ste ga volili prejšno leto, me je dejansko sram, ko vidim in slišim tega neotesanega, nekulturnega razbojnika (na sejah preklinja, ne pusti nobenemu do besede, dobesedno pošilja ljudi v tri krasne)!!! Če želite dejansko prihodnost za Maribor, tega s svojimi glasovi na volitvah ne dokazujete!

Pa lep pozdrav!

Slavko (nepreverjeno)
Komentarjev: 1669
5. maj 2011
ob 19:00

Ker se bliža občinski praznik predlagam, da Kastelic svoji kompaniji v občinskem svetu predlaga, da sprejmejo sklep (ko pa imajo večino)da uzakonijo novo trebanjsko uradno himno: "NE MOŽE NAM NIKO NIŠTA" Kastelic, Prpar, Pepelnak, Pavlin - prvi tenorji, ostali spremljava. Violino pa igra sam Metod Žužek! Dejte premislit, mislim da je zelo dobra ideja.

simyrog (nepreverjeno)
Komentarjev: 1669
5. maj 2011
ob 18:44

Afu, tudi jaz se strinjam s tabo ! Namreč upam da bo podžupanski stolček dobil najbolj sposoben kandidat in ne tisti ki ga je kupil! Toda, verjetno so vse utvare...

Davorin
Komentarjev: 100
5. maj 2011
ob 16:53

da bo zabil nož tistemu, ki mu je najbolj pomagal je jasno. da se bo oženil s tistim, po katerem je do včeraj pljuval tudi. Ljudje, mi govorimo o Kastelicu!!! To je za njega normalno. Povšič je en norc, samo on je en nor poštenjak. Kastelc pa pokvarjenc. Tako je to.

Afu
Komentarjev: 190
5. maj 2011
ob 16:37

Citiram : "Komu se torej zameriti, če je položajev premalo??
Zakaj vse to pišemo? Zato, ker bo (je) zmanjkalo uglednih in dobro plačanih položajev, katere bi lahko Kastelic dal."

Mislim, da bi imela Špela kot županja večje probleme kot jih ima zdaj Kastelic, ker so njo podpirale.

Afu
Komentarjev: 190
5. maj 2011
ob 16:30

Še to: sam sem odkrito podpiral SD, če slučajno gredo v koalicijo nočem več slišat za njih!

Afu
Komentarjev: 190
5. maj 2011
ob 16:28

Ajde...sprijaznil sem se da je Kastelic župan a da bo Nada podžupanja???? To se ne bom nikoli!Politično kupčkanje je umazana stvar in večkrat (vedno) zaradi nje nastradajo občani (državljani). Če bi jaz bil na mestu Kastelica bi za podžupana izbral najsposobnejšega kandidata, ali še lažje tistega (čeprav sedi na drugem štoru) ki je prejel od županskih kandidatov drugi največ glasov, v tem primeru Špelo! S tem dejanjem bi prerasli vse politične zdrahe v Trebnjem. Seveda pa je vprašanje če bi Špela to hotela...ne vem..mogoče sem preveč idealističen :)

Severina
Komentarjev: 325
5. maj 2011
ob 16:14

Nisem napisala da se bo SD prodal ampak da upam,da se ne bo,ker si take norije ne smejo prvošč.
Kar se vse dogaja s temi podkupovanji si človek lahko misli vse sorte.Mislm pa in upam,da imam prav,da Marko ni tak.
Smo bli zadnje čase tukat razočarani,da me je kar groza.

Fata Morgana (nepreverjeno)
Komentarjev: 1669
5. maj 2011
ob 16:02

Severina ne kvasi neumnosti, od kod ti pa to da bi se SD prodal Kastelicu?? Če SD to naredi, je Grandovec politično mrtev, pa tudi SD izgubi 30% volivcev. Drugega človeka poa nimajo, še Mare je potegnil le 15%.
Kastelic bi moral biti Povšiču (tudi jaz ga ne morem videt) hvaležen, ne pa da ga pusti na cedilu. Ampak sej to se je vedelo. Vsi zgoraj našteti naj gredo v politični pokoj, na izrednih volitvah pa naj zmaga Špela in nas končno popelje naprej.
Prparja sem pa imela možnost spoznati, tudi mojo kolegico je nagovarjal da glasuje za Kastelica. Prevarant je in velik hinavec. Iz tega stališča bolj cenim celo Pavlina, ki je ves čas pri Kastelicu, ne pa Prparja. Prodana duša, čim dlje stran iz Trebnjega z njim! Ste se kdaj pogovarjali z njim? Človek ne zna popolnoma nič povedat. Še dobro da ni postal župan. Ampk če bo podžupan, menda nam ne bo delal sramote.
Jao jao biče ti Trebnje žao :)))

Slavko (nepreverjeno)
Komentarjev: 1669
5. maj 2011
ob 16:00

Vsaj prvo sejo bo vodu nekdo normalen. Najstarejši je Matija, ker pa je že štir leta nazaj ni hotel vodit, predvidevam da je drugi najstarejši Žnidaršič.

Severina
Komentarjev: 325
5. maj 2011
ob 15:51

O SLS in SDS je škoda zgublat besed.
Močno upam,da se ne bo prodal še SD,to bi bil pa res višek neumnosti,tega si menda ne bodo dovolili.

Severina
Komentarjev: 325
5. maj 2011
ob 15:47

To,da si je Povšič s strani župana zaslužil najlepšo funkcijo drži,magar ga vidt ne morem.
G.Kandelari pa je bil izvoljen s strani volilcev v OS,torej ni lepo,če bo popustil pritisku Pavlina in Kastelca.Tam naj bo,kjer je bil izvoljen,Pavlin pa naj se že enkrat sprijazni,da ga je čas povozil in naj bo toliko fer,da bo dovolil delati mlajšemu kolegu.Pač ga volilci ne vidijo v OS.